Pulmapäeva koordineerimine on vajalik teenus paaridele, kes on kõik ära planeerinud ja vajavad abi vaid oma pulmapäeval, et kõik hästi sujuks. Pulma koordineerimisel võtame enne pulmapäeva üle suhtluse kõikide teenusepakkujatega (peokoht, catering, õhtujuht, ansambel, florist jne), viime end kurssi kõigis pulmapäeva puudutavates küsimustes. Tegeleme jooksvalt ka ootamatute probleemidega ja leiame kiired lahendused.
Pulmapäeva koordineerimise hind algab 180 eurost ja sõltub pulma üksikasjadest. Kas tseremoonia ja pulmapidu toimuvad ühes või kahes kohas? Kas Tallinnas või mõnes ilusas kohas väljaspoolt Tallinna? Kas lisaks tuleb tegeleda ka näiteks magustoidulaua üles panemise, kesköiste suupistete või ilutulestiku korraldamisega? Kas pidustused kestavad südaööni või kauem? Kas piisab ühest koordinaatorist või on vaja kaht? Kõik need asjad võivad hinda mõjutada, seega iga pulma puhul teeme personaalse hinnapakkumise.
Kui viimasel hetkel tekib mõni apsakas, siis aitab koordinaator teil olla veetlevad ja meeldivad võõrustajad, mitte närvipuntrad, kes viimasel hetkel probleeme lahendama peavad. Te saate päeva iga hetke tõeliselt nautida.
Pulmapäeva ajagraafiku määramine ja teenusepakkujatele edastamine.
Kõigi pruudi ja peigmehe valitud pulmatöötajate töö koordineerimine.
Peaproovi korraldamine pulmadele eelneval päeval.
Kõikide tegevuste koordineerimine, kaasa arvatud: